sobota 3. září 2011

Co takhle začít sportovat?

Sobota ráno - kdo by asi tak chvátal z postele :) Válím se v pelíšku asi tak do jedné odpoledne - déle to nejde, protože člověk má taky nějaké potřeby :) Příroda prostě volá, a tak se tomu nemůžeme vyhýbat :) Něco dobrého na zoubek by taky neuškodilo. Ručička hodin se pozvolna posouvá na druhou hodinu odpolední a spolubydlící, jako by se někam vypařila? Nevadí, půjdu lovit něco na netu, co takhle knihu, abych ušetřila pár penízků? :)

Leny je prostě šikulka a vytorrentovala nafocenou učebnici! :) Svůj úspěch neskrývám a takticky se ptám v naší skupině na FB, jestli nemá někdo zájem. Za trochu pivíčka Vám to teda uploadnu! :) Jsem to já ale liška podšitá :)

Pssst... Co to slyší ucho mé? Jsou 3 hodiny odpoledne a moje spolubydla se klube z postele! :-D Jájajááj :) Vyprávěla mi, jaká byla včerejší noc v Komia - asi dobře, že jsem tam nebyla, protože když jsem po chvíli viděla i ostatní "opilce", bylo mi jich líto. Za půl hodiny totiž měli kluci v místní sportovní hale hrát fotbal a holky je měly jít povzbuzovat :)

Všichni jsou čestní a když něco slíbí, tak to taky splní! :-D Žluto-zelení lidičkové se vydali směr tělocvična zombie krokem :) Některým hochům běhání za kulatým nesmyslem vyloženě nesedlo, a tak se odebrali směrem domů. Holky se válely po duchnách a neměly ani sílu fandit - ostatně fotečky svědčí o všem :)

Já jsem se teda jenom neválela, abyste si nemysleli! :) Trošičku ano, to nemohu popřít, ale hrála jsem dobrých 20 minut volejbal s kamarádkou - to je, co? :)

Po takovém výkonu, co kluci dokázali, jsme si s Vendy řekly, že začneme něco pro sebe dělat. Nasadila jsem si "protézu" na kolínko a hurá se proběhnout na pláž! Nečekala jsem, že moje tělo je schopné vydržet takový fyzický záhul po tom, co x měsíců nic nedělalo! :) Kupodivu jsme tedy bez zastávky doběhly s Vendy až na pláž (cca 2,5 km) - dobře myyyy!! :) Byly jsme na sebe právem hrdé a po chvíli jsme se vydaly zase zpět - teď už tedy s jednou zastávkou.

Doběhneme do mého domečku a co to nevidíme... Plný barák lidí? Co se děje? :) Moje spolubydlící uspořádala "relax party" a chystali se shlédnout nějaký film. Celá splavená jsem musela skočit do sprchy a udělat tak trochu exhibici v ručníku. Nicméně - jsem tu skoro už jako "doma" a navíc mezi "kamarády", tak mi to nějak trapné nepřišlo... :) A to nejsem žádnej exhibicionista! :)

Večer se opravdu vydařil. Zapálila jsem vodní dýmku, protože si jí jeden španělský kamarád vyprosil, shlédla  kousek filmíku a popovídala si s taťuldou na skypu. Víkendy v Kokkole se mi asi budou zamlouvat.

Žádné komentáře:

Okomentovat