úterý 13. září 2011

Poklidný den

Nezačíná to trošku zavánět stereotypem? Každý den ráno se probudit a někam se odebrat? :) Neee, asi ani ne, protože je dobré se probouzet! :) Jen by bylo lepčejší se probouzet vedle někoho... Nu, nedá se svítit - hop z postýlky a alou do školky :)

Supply chain management - ten předmět se mi začíná nějak zamlouvat, vše se týká logického uvažování a vůbec mi nepřijde složité řešit nějaké vzorové problémy a výpočty :) Že by se mi něco stalo? Že by mi přibyla nějaká mozková buňka z toho, jak tady neholduji alkoholu?!? :-D Ale no tak, tomu bych nevěřila ani já sama... ;) K tomu samému rozhodnutí, že nejsem geniální, mě také přivádí myšlenka při hodině English writing skills, protože si velice zřetelně uvědomuji, že zdaleka ještě anglicky neumím :) Končím ve škole v 16:50 a s Vendy plánujeme návštěvu bazénu, protože nutně potřebujeme relax. Dnes mají otevřeno až do 22:00 - tak si to hodláme řádně užít :)

U kasy zjišťujeme, že by se nám opravdu vyplatilo koupit předplacenou permanentku, a tak tomu i činíme. 60 euro není malá částka, ale vzhledem k tomu, že jsme skoro ekonomky, snadno jsme si spočítaly, že na každém vstupu ušetříme přibližně euro! A TO SE VYPLATÍ!!! :-D S dobrým pocitem vstupujeme do bazénu a ihned se odebíráme do vířivek... Skočila na nás nějaká kecací a já se jen tak mrkla na hodiny... Heh? :) Strávili jsme ve vířivce vkuse 1,5 hodiny!! :-D Jako dvě velryby se valíme celé udachmané od bublinek ven a dáváme si do těla pár bazénů, abysme nabraly nějakou svalovou hmotu :) Po tom všem samozřejmě nesmí chybět sauna :) Hmmm.... Užíváme si poklidných chvilek v 85° teplíčku a přichází nějaká další paní... Bohužel za sebou zapomněla zavřít dveře, tak jsem se v klídku zvedla a zavřela... Ona najednou vyhejkla "OHO!!" :-D Jak už jsem se zmiňovala, u nich to znamená něco jako "JEJ, pardooon" :-D Ale poprvé jsme to slyšely od pravého Fina (Finky) na vlastní uši :) Bylo to milé a paní se na nás usmívala :) V průběhu saunování se nás dokonce zeptala Anglicky, jestli může přiložit do kamen! :) Neuvěřitelné, jak všichni umí anglicky!

Další slečna vchází do sauny a sedá si na rozpálenou lavičku "Oh SHIT, my ASS!" :-D Od kdy nadávají Finové anglicky? :-D Asi je to rychlejší a výstižnější než říci "Perkele!" - což znamená něco jako sakra :) Rozesmála mě tím, když jsem odcházela ze sauny :) Chichotala jsem se docela dost, jak jinak a osazenstvo v sauně taktéž, tak jsem ráda, že jsem nezpůsobila nějaké faux-pas :)

Ve sprše jsme se s Vendy celkem vyblbly a stříkaly jsme po sobě proudem studené a teplé vody - naše skotačení nejspíš tamní obyvatelky zaujalo natolik, že se nás po chvíli zeptaly anglicky, odkud pocházíme :) Byly jsme příjemně překvapené, že se s námi pustily na chvíli do řeči - tipovaly naši řeč na ruštinu nebo polštinu - hehe. Prohodily jsme pár vět a s dobrým pocitem jsme se rozloučily na brzkou shledanou opět v bazénu.

Možná si ani nedovedete představit, jak jsou všichni Finové vstřícní, ochotní, milí... Občas si připadám, že žiji úplně v jiném světě a ne jen v jiné zemi :) Proč jen nemůžou být všichni takoví?!?!? :) Asi proto, že by nebyla nikde kriminalita a policie by mohla zaniknout :-D  Prd a voříšek :) Dělám si srandu, ale stejně jsou tu všichni boží! :) Nesetkala jsem se zde ještě s nevrlostí nebo neochotou :) Lucky me! :)

Pro dnešek už bylo dost tlachání - Dobrou noc, strýčku Fido!! Dobrou noc, děti....

Žádné komentáře:

Okomentovat