čtvrtek 1. září 2011

Skutečně první školní den

Dnes je prvního září a já jdu do školy! :) Nekecám - skutečně už začneme něco dělat. Cítím se jako prvňáček, kterému maminka s tatínkem zrovna dozabalili svačinu a vypouští ho vstříc novému světu :) Jen s tím rozdílem, že se do školy dostávám až kolem 10té hodiny dopolední. Netrpělivě čekáme v pohodlných židlích u stolů s nažhaveným compem na svého učitele - jaképak to asi bude :) Nebylo to žádné překvapení, prostě nuda, no - škola, co od ní čekat :-D

Slavnou první hodinou byl předmět s názvem Enterprise resource planning systems...Zatim nechápu, k čemu to slouží, ale možná, že se do konce semestru dopídíme nějakého užitečného využití! :) Po úvodu do předmětu, o co se vůbec jedná, se pan učitel dotázal, jestli někdo náhodou už nepracoval v nějakém systému podobnému SAPu a tak... Zvedla jsem tlapku, že, a on odvětil, že klidně můžu jít domů, aby mi nenudil, že ten program, s kterým budeme pracovat je na stejné bázi, ať přijdu na jiné hodiny. Samozřejmě nechci pana učitele popudit a zůstávám na svém zahřátém místečku na židli... Po několika minutách toho ale lituji :-D Bylo nám předváděno, kde, jak a na co kliknout, aby se v daném programu udály určité věci... Netřeba rozvádět, že ne :)

Naštěstí  bylo moje trápení ukončeno během dvou hodin a už jsme si to šinuli na obídek. Postřeh z místní jídelny a od Finů - pěstujou si svoje brambory, jsou na to pyšní, a to je nejspíše tím důvodem, proč je máme každej den k obědu :-D

Vzhledem k tomu, že ve čtvrtek mám svůj nejkratší školní den, odebraly jsme se s kamarádkou do místního City Marketu nakoupit opět nějaké potřebné věci. Třeba mega balík papírů A4, protože jsme pilné studentky a budou se nám hodit, až si budeme dělat poznámky! :)

Odebíráme se do svých domovů a mě napadne spásná myšlenka posléze, co začmuchám něco ve svém pokoji... Hmmm... Že bych si po týdnu vyprala svoje prádlo?!? :-D To vůbec není špatný nápad! :) Láduji do batohu prádlo a prášek na praní a odebírám se směr Laundry room (20m od mého domečku). Nikdy předtím jsem tam nebyla, a tak váhám při vstupu do dveří, co mě tam asi tak může čekat. Nějaký boy tam láduje věci do pračky a ani necekne... Aha? Nejsem tu nějak špatně? Povídam nazdar :) A on - Hey hey... Tak se ptam, jak to tu chodí, jestli si to musim zarezervovat tu pračku a nebo jak....Huhlahihahihlikahluhahlahaaa... :-D :-D Whaaat? Sorry, nebudu tě rušit :) Zkoumam mu za zády, co asi s tou pračkou dělá a kouknu vedle něj a stojí tam další pračka - o mnoho větší! Říkám si, proč jí nikdo asi tak nepoužívá - týpek se na mě koukal divně, když jsem tam zkoumala návod k obsluze, ale co - dyť je to Fin, ten o mě moc lidem asi určitě nepoví :-D

AHAAA!!! Už tomu rozumím :) Jásavě jsem si přeskočila z levé nohy na pravou :) Velká a hezčí pračka je prázdná, protože je na Ečka!! :-D Ta malá pomalá pračka je zadarmo, ale musí se člověk zapsat na nějakej rezervační list asi tak týden dopředu - copa já vim, kdy budu prát? Dlabu na to - a už si láduji svůj podplacený stroj svým ušmudlaným prádlem - stálo mě to jedno Ečko, což si myslim, že není zase tak špatné oproti ostatním cenám :) HA! Ukázalo mi to dokonce i čas, kdy se moje milá washing mashine vypne - paráda. (bez předpírky jen 40 minut :-D)

Nastavuji si budíka a vracím se zpět do svého pokojíčku. Udělala jsem si véču (lasagne z chlaďáku - again), poklidila pokojík, uploadla nějaké fotečky a pípíp - mobil zní na poplach, že prádélko již bude ready. Šinu si to dovnitř a potkávám Polského kolegu - pana Koskenkorvu :-D Nazdáár - hele, povíš mi, jak funguje ta malá pračka? No to ti nepovim, já sem chodim každých 10 min, jestli už se nevypla a vono nic...Asi se bál, aby mu nikdo neukradl trenky, bo co :) Vysvětlil mi pořádně rezervační systém a zase jsme se rozloučili. Při vyndavání prádla z pračky jsem se opravdu bála, že něco nebude v pořádku - ale kupodivu jsem byla nadmíru spokojená. Rozhodila jsem prádlo na minivěšáček a zaplula opět k PC. Dneska je home-relax day. Nou štres, klídek, pohodička... Zítra začínám ve školce od 8:55 - a už se strašně těším!!! Máme zase totiž Enterprise resource planning systems! Ou jéééé!!! :-D Tentokrát na 3 hodiny místo 2 :-D O bože, jak já se fakt už nemůžu dočkat...... Pac a pusu... :-*

2 komentáře:

  1. máte levnější washing machine než my :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vy máte ale zase levnější pivo!!! Hned bych jako měnila, Luciášku :-D

    OdpovědětVymazat