čtvrtek 15. září 2011

Volný den

Dneska nemám škooolu, dneska nemám škooolu!! Heč heeč!!! :-P

I když nemusím do školy, tak to neznamená, že nic do té školy nemusím dělat, nemám-li pravdu? :) Samozřejmě, že mám - a to by bylo, aby nebylo :) Svědomitý a pracovitý člověk, jako je Leník, samozřejmě celý den věnuje zkoušce ze Supply chain managementu, která se kvapem blíží! Už jen 3 dny a ukáže se, co ve mně je :) Teda i to, co ve mně není... Hehe... :) Jsem opravdu zvědavá, jak bude vypadat písemná zkouška na této univerzitě, zatím všechno probíhalo vcelku klidně a bez problémů, což je tak trošku podezřelé...Nevadí :)

Jak jsem řekla, tak se také stalo - celý den jsem si dělala výpisky, poznámky a vrývala si do paměti mnoho terminologie, týkající se logistiky, objednávek a dalších zajímavých věcí. Slyšeli jste to?!? :) Já řekla zajímavých! Já se učila a bavilo mě to - hahaha :) Asi se mi něco stalo, tak si jdu v průběhu učení vyprat nějaké věci do laundry room a po chvíli se vracím zpět k poznámkám a výpočtům.

Na to, že jsem měla dneska volný den, moc nic, co? :-D Zkusím si to vynahradit zítra, čeká mě totiž oslava narozenin jedné naší tutorky - Sary. Je to velice milá Finská slečna, která má úsměv od ucha k uchu, tak to s ní půjdeme pořádně oslavit :)

Hupky dupky do pelíšku - nechte si zdát, stejně jako já, o vazbách mezi výrobci, dodavateli, distributory a zákazníky....

Žádné komentáře:

Okomentovat