sobota 10. září 2011

Pracovní sobota

Nic  zvláštního se nestalo...Pršelo, a pak přestalo... :)

Dnešní volný sobotní den jsem věnovala jen a jen školním povinnostem. Napsala jsem esej o výhodách a nevýhodách studia v zahraničí, sepsala 7mi stránkovou analýzu 3 firem, které uznávají ve své filozofii "green business" a tím by to asi tak haslo. Lidičkové zlatí - já už začínám anglicky snad i přemýšlet!

Jo a chtěla jsem jen dodat, že jsem si koupila nabíječku na baterky!! A ne za 40 euro, ale za 6! :-P V obchodě jsem slídila po něčem pěkném a vidím baterky za 6 eur a u nich je nějaká krabička... Hmmm... Let me seeee...To budou určitě jen obyč a ne dobíječky. Helemese! Leny se mejlí! :-D Jedná se o nabíječky a nemůžu uvěřit svým vlastním očím, že k těmto 4řem baterkám dali nabíječku na baterky for free! Jůůů :) Mám to ale radost a spokojeně vhazuji svůj úlovek do košíku :)

PS:Má to teda ale jeden háček, no... Baterky nabíjím i přes 18 hodin, protože se jedná o nabíječku do USB :-D

Také si kupuji karimatku za pár eček, abych si mohla občas doma zacvičit :) Jsem zvědavá, kdy se moje veličenstvo dokope :-)

Dneska jelo několik lidí směrem na sever Finska - do města Oulu. Vzhledem k tomu, že předpověď nám hlásí, že bude ošklivo a nevlídno, se rozhoduji, že nikam nepojedu. Mám na to ještě skoro celý rok, abych se někam podívala, není kam chvátat.

Zítra vstávám v 6:45, protože bude velké praní, a tak jsem si zarezervovala obě pračky. Proč na tak brzy ráno? Protože všechno ostatní je obsazené... :-( Kamarádka mi nabízí ještě jeden termín ve 13:00, který si nechávám jako rezervu, kdybych zaspala a nebo našla ještě nejaké prádélko, které bych potřebovala vyprat.

Večer nemůžu usnout a hlavou se mi honí, jestli není náhodou úplněk - při něm nikdy nemůžu zabrat. Spi Leny, spi.... Jsou 2 hodiny ráno a já stále civím do stropu a nemůžu.....ZzZZzzzZZzZzzzz.....

Žádné komentáře:

Okomentovat