úterý 20. září 2011

Green business - Profesor z Mexika

Dnešní den bude snad zajímavý! J Odpadá nám totiž škola! :-D Ne zase tak docela, takový šťastlivec nejsem. Úterý a středa patří celodenním přednáškám profesora Rodrigeze z Mexika – bude se diskutovat a projednávat téma životního prostředí a vzhledem k tomu, že studuji ekonomickou fakultu, zaměříme se na „Green business“. To znamená, že budeme muset myslet zeleně (samozřejmě ne tak moc zeleně, aby nám „to“ lezlo do hlavy J - to by vyšlo pana Mexikánce asi draho, kdyby nám něco dealoval J Přecejen je nás ve třídě 18 :-D ).

Na přednášce se nestačím divit, jak dokáže být pan profesor trpělivý. Jednalo se o interaktivní prezentaci, kdy jsme museli snad skoro všichni odpovídat na jeho otázky… Hehe… Dovedete si představit, kolik desítek minut bylo po celou přednášku promlčeno J Ale jinak jsme se dozvěděli celkem zajímavé věci, které Vám bohužel nedokážu podat, protože jich bylo tolik, že jsem je už všechny zapomněla :-D První část přednášky prošla hladce a odebrali jsme se na oběd… Myslim, že Vám nemusím říkat, co jsme měli k jídlu!!!! :-D

Další část dne nám přinesla o mnohem interaktivnější přednášku, než byla ta ráno, a promlčeli jsme o více minut než předtím J Všichni vyřízení z celodenního šťouchání informací do hlavy a posléze jejich opětovného vylití, pevně doufáme, že již bude konec!!! Kdepak, to by bylo, aby nebylo! Pan profesor nám normálně rozdal úkoly! J Několik z nás si musí připravit na zítřejší den prezentaci daného tématu, o kterém informují svoje spolužáky… Prosiiim?!?! Jsme tu od toho, abychom poslouchali, když je to přednáška a ne, abychom panu profesorovi do toho kecali, nebo snad ne?!?!!! :-D Samozřejmě, že jsme s Vendy byly těmi šťastlivci, kteří domácí úkol obdržely, hahaa J Musíme sesmolit prezentaci na téma „Green buildings“… Jsem velice zvědavá, co se z toho vyklube! J

Po rozdělení úkolů je nám cpáno do hlavy, abychom neplýtvali vodou, sprchovali se krátce a další věci, které jsou samozřejmě logické. Shlédneme video, týkající se nedostatku vody a jídla v Africe a jsme propuštěni na svobodu. Jako duše zbavení všichni odcházíme směrem své domovy a těžce se s Vendy rozhodujeme, jestli máme jít ještě na poslední hodinu English Writing Skills, kterou bychom ještě stihly… Tak co myslíte, šly jsme anebo ne?!?! J Ale no táááák!!! Snad si nemyslíte, že se mi něco stalo a začala jsem tvrdě pracovat!! :-D Samozřejmě jsem šla domů, ale kdyby mě o tom Vendy nepřesvědčila, tak tam snad opravdu svědomitě půjdu!! J Je mi jasný, že mi nevěříte… ALE FAKT JE TO TAK!! :-D

Po příchodu domů pácháme úkol s Abelem na Supply chain management, trávíme nad tím celou hodinu čistého času, ale stojí to za to – myslím, že se nám práce velice vyvedla J Abel je také exchange student na této univerzitě, je ze Španělska a skoro si nerozumíme :-D Nedokáže se vyjádřit a ani mi nerozumí, tak si dovedete představit, jak jsem byla po splnění tohoto úkolu převelice šťastná J

Po splnění úkolu se odebíráme k němu domů, abychom s ostatními prodiskutovali možnosti tripu do Tallinu, hodně lidí by se tam chtělo podívat. Po 25ti minutové debatě odcházím a v hlavě mi šrotuje, že 200 euro jen za cestování se mi zdá přehnané… Tento výlet si, myslím, mohu odpustit J

Vendy je největší zlatíčko a udělala prezentaci za nás obě <3 Měla jsem dost práce, tak si to vzala na svoje bedra. Já našla jen video týkající se tématu a dala odkaz do slidu, snad to panu profesorovi bude na zítra stačit! Láduji si před spaním pár věcí ze slajdů do hlavy a snažím se to zalomit…

PS:Zítra je také rozlučka s Anou – mojí jedinou spolubydlící, která se vrací zpět do Portugalska… Po jejím odjezdu budu v celém baráčku úplně sama… Ach jo…


PPS:Vůbec se necítím dobře a jsem unavená.... Snad nepadnu za vlast....

Žádné komentáře:

Okomentovat