neděle 11. září 2011

Rozčarovaný den

Gooood morning, laundry room! S pokřiveným úsměvem na rtech si oblékám něco na sebe a chystám se překročit práh svého domečku, abych našťouchala pračku ušmudlaným oblečením. Šinu si to již ke dveřím a slyším zvuk pračky… WTF?!?! Co se děje? Přicházím v 7:02 do prádelny a obě pračky jsou narvané k prasknutí! S otevřenou pusou civím na pračky a nemůžu tomu uvěřit. To jsem se mohla prospat ještě chvilku ve svém pelíšku a nedrnkotat nyní zubama venku! Promnu si oči a zkontroluji, jestli jsem se zapsala správně… Samozřejmě. Kopnu naštvaně do pračky, balím si saky paky a nastavuji si budíka na následující půl hodinu (praní trvá nejdéle 35 min). Po půl hodině rozčilování se ve svém pokoji rázným krokem směřuji opět do prádelny… A copak asi myslíte, že se děje? No nic! Obě pračky byly vypnuté a již bylo možné vyndat jejich obsah ven, ale nikdo nikde…

Už je 7:40 a já naštvaně našťouchávám mokrým prádlem tašku, která ležela před pračkou. Vhazuji minci do zdířky pro ní určené a plním washing mashine svým oblečením a pracím práškem. Zavírám dvířka a chci zvolit program… Zvolim program… WTF?!?!?!?! :-D :-D Kopu naštvaně kolem sebe, jako vyšinutec a rvu si vlasy z hlavy :-D Bohužel jsem zvolila obrácený postup, než je nutný k tomu, aby se pračka vyprala… Prvně zvolit program, poté vhodit minci a zapnout!! Ta velká prací věc mi prostě sprostě spolkla moje euro a těžce se mi vysmívala do očí obrázkem, který poukazoval na to, že je nutné vhodit minci :-D Copa to, o to euro mi ani tak nešlo… Problém byl v tom, že jsem další již neměla!! :-D A bylo 8 ráno a nikdo samozřejmě vzhůru nebyl, aby mi rozměnil. Ach jo – toť už můj osud, že jsem tak hloupý tvor! :-D Zkouším protlačit do pračky 10ti korunu, ale bezúspěšně….

V 7:50 přichází onen činitel, kvůli kterému se toto vše událo! Koukl na mě, pozdravil a koukal na mě s vyděšeným pohledem, jak je možné, že v pračce nic nemá.. Ukázala jsem na jeho tašku a omluvila se, že je jako my turn na pračku a on, aha, pardooon J Pak jsem mu vysvětlila situaci, proč nemůžu použít tu velkou pračku a strašně moc se mi vysmál :-D Zapovídali jsme se na chvíli a zjistila jsem, že je z Turecka J V Kokkole je snad osazenstvo z celého světa J Nevadí, plním malou pračku svými věcmi a uklidňuju se tím, že to stihnu všechno vyprat ve 13:00, kdy mam zarezervovanou další hodinu. OU JÉÉÉ J

Nemám si ani komu postěžovat, protože moje spolubydlící ještě spinká, a tak se vrhám na psaní svého domácího úkolu a trochu poklízím. Mám volnou chvíli, a tak checkuji FB, jestli není něco nového…. WTF?!?!?!? Lidičkové z naší skupiny Kokkola přidali na FB fotky polární záře!!!!!!!!!!!! Jak je to možné?!?!?!? Rozmachuji se v pokoji a dnes již podruhé si rvu vlasy z hlavy :-D Včera jsem byla líná se zvednout a jít se podívat ven z okna, protože jsem si myslela, že je úplněk a já nemohu kvůli tomu spát…. A ONO PRD A VOŘÍŠEK!!! Nemohla jsem spát, protože byla polární záře! Moje zoufalost už nezná mezí….Kdyby polární záře byla aspoň v Oulu, kam jsem nejela s ostatními kvůli nedostatku financí…Tak by mne to ani tak moc nemrzelo…Ona ale byla přímo před mými okny!! Bůůůů…. :-D :-D Potřebovala bych asi ránu do hlavy :-D

Z rozčarování týkající se polární záře jsem málem zapomněla si jít vyprat… Už je totiž 13:00 a já se odebírám se zbytkem věcí do prádelny… WTF?!?!?!?!?! Vidím tam dvojici, která začíná ládovat pračku svými věcmi! Já:„Počkejte, jako – teď je jako zarezervovaná pračka pro vás?“…Oni: “No, když já musim jít za hodinu do práce a jinak bych si nestihl vyprat, je mi to líto, ale já tu pračku potřebuji…“…. Já:„Děláš si srandu? Já tu čekam x hodin a k čemu? K čemu je tady ten rezervační systém?!? – Booože!!! Lidi, vzpamatujte se, je nás tu tolik, tak byste měli respekovat pravidla, ne?“…On: “No, víš…“ …. Já: „Prosim tě, dej si to tam…. Přeju nádhernej den…“ a práskla jsem solidně dveřmi, až se zaklepala skleněná výplň. Vrrrrrrrrrrrrrrrrrr….. What a wonderful world!!! :-D
V klídku, Leny… 1, 2, 3, 4…. Spolubydla se vzbudila, a tak jsem si z plných plic alespoň mohla postěžovat – DAMNED :-D Jí se prej tahle situace ještě nikdy nestala! PCHE! :-D Lucky Leny J

V „klídku“ jsem si dodělala věci do školy a rozhodla jsem se, že si zajdu vyčistit hlavu do bazénku a sauničky… Hmmm… J Po příchodu zpět domů jsme začali plánovat večerní pokoukání na polární záři, domluvila se velká sešlost, ale nedorazila jsem na ní, protože jsem se podívala z okna a všude byly mraky – při sebemenším výskytu oblačnosti není dle slov obyvatel Kokkoly možné nic zahlédnout. Kamarádka nalezla stránky, kde je předpověď polární záře! No to bych opravdu nečekala, že něco takového bude existovat – ale je tomu tak… J S hlavou plnou rozčarování z dnešního dne se zavrtávám do pelíšku a přeji Vám dobrou noc J

Žádné komentáře:

Okomentovat