pondělí 19. září 2011

První zkouška

Jak jsem řekla, tak se také stalo :) Vstávám v 6 hodin ráno a opravdu dělám, co můžu, abych si nacpala co nejvíce informací na dnešní zkoušku do hlovy...Je mi líto, že přijdu o hodinu Švédštiny, ale nedá se nic dělat - zkouška je mi přednější.

Nervózně si před odchodem na zkoušku klohním dušenou zeleninu s vajíčkem k obědu a vyrážím osudu vstříc...Venku je nádherně, svítí sluníčko, do uší mi hrají Green Day a chytám trošku lepší náladu :)

Před učebnou, kde má zkouška probíhat, je už hodně mých spolužáků a netrpělivě čekajíc na paní učitelku. Po chvíli se v chodbě objeví postava, kterou tak vyhlížíme.... "Veškeré věci nechte zde na stole, batohy, mobily, sešity.. Prostě všechno, potřebujete jen propisku a kalkulačku - papíry ode mne dostanete..." Hmmm... Bude sranda! :) Vzhledem k tomu, že všichni neměli kalkulačky, tak jsme byli opět vyhnáni na chodbu a paní učitelka pro nějaké skočila. Po 10ti minutách se konečně usazujeme na židle a jsou nám rozdány papíry s testovými otázkami....... No to mi ani neříkejte!!! Co je tohle za test?!?..... Udiveně civím do papíru, když dostáváme pokyn k vypracování otázek.... :-D :-D Usmívám se na celé kolo, protože jednodušší test nám nemohla připravit! :) Spokojeně si počítám, píši definice a nestačím se divit, jak mi najednou angličtina jde :) Při mluvení nemůžu najít ta pravá slova, ale jakmile vezmu propisku do ruky, na papíře se rodí takové věty, které bych sama od sebe nečekala :) Po 20ti minutách odchází první studentka ze třídy - je jí Jaime, která je rodilou mluvčí, tak to pro ní nebyl žádný tvrdý oříšek :) Jsem na sebe pyšná, když dokončuji test po 40ti minutách a odcházím s úsměvem na tváři :)

Zaklapnou se za mnou dveře a jdu si ihned kontrolovat všechny odpovědi... SUPER! :-D Ujišťuji se s ostatními, jestli máme vše v pořádku a zamýšlím se nad tím, jestli jsem vůbec na vysoké škole!!.... Opravdu to byla s mými zkušenosti ze ZČU brnkačka...Již nelituji svého výletu na Tankar! :) Jen je mi líto, že jsem přišla o hodinu Švédštiny, která se mi tak zalíbila. Všechno doženu! Plná energie se vrhám na další hodinu a ani mi nevadí, že se jedná o můj celkem neoblíbený předmět English Writing Skills - mám úsměvu na rozdávání, to mi věřte :)

Dnešní večer patří odreagování a bude Brazilian party!!! :-D Zase tak velké to nebude :) Ana pozvala k sobě Joaa, kamaráda z Brazílie, a budou dělat caipirinhu :) Hihi - vzhledem k tomu, že široko daleko neprodávají Cachacukterou potřebujete k vytvoření tohoto koktejlu, improvizovalo se a míchalo se to s Finskou :-P Mňam mňam :) Joao mě naučil, jak drink připravit - je to celkem kalorická bomba :) Jedna celá limetka, x panáků vodky, 2 lžíce cukru a toť vše! Hmmm... Lepší jsem nepila :) Při této příležitosti (je to jeden z posledních dnů Any v Kokkole) jsem otevřela schovanou Plzničku, abych dala Brazilci a Portugalce ochutnat něco jedinečného, nepopsatelně dobrého a prostě nejlepšího z ČR!! :) No to Vám teda musim povědět... ONA JIM 12° NECHUTNALA!! Nestačila jsem se divit a civěla na ně s otevřenou pusou... No to neni fakt možný... Byla jsem z toho smutná, ale na druhou stranu jsem si řekla, že aspoň zbyde víc pro mě a Vendy! :D Taky tomu tak bylo - dožuňkly jsme to za ně a náramně si libovali... Vůně domova, chuť domova... Na chvíli jsme se vrátily do našeho rodného kraje... Ne na moc dlouho, protože to v nás zasyčelo jako rozžhavená ocel ve vodě :)

Po pár koktejlech caipirinhy jsme se vydali pozdravit a popřát sousedce Anničce k narozeninám. Tancujeme, popíjíme pivíčko, povídáme si s přáteli a najednou se něco vyvalí z vedlejšího vchodu... Něco se děje? Rozčílená paní na nás huláká, jestli bychom svou párty náhodou už nechtěli ukončit, že nemůže s dítětem spát! S dítětem!! Ve studentských apartmánech žijí i rodiny! Docela nechápu, jak může nějaká rodina takhle žít... Všichni jsme z toho byli celkem zmatení, trochu ztlumili muziku a netrvalo ani půl hodiny a všichni se rozutekli do svých příbytků...

Přece jen je zítra úterý a jde se opět do školy...Já se vlastně ale nebudu muset učit! Chahá! Máme dvoudenní přednášku s profesorem Rodrigezem z Mexika - to už se i celkem těším :)

Žádné komentáře:

Okomentovat