čtvrtek 8. září 2011

Knihovna

Dnes škola utekla jako voda, práce na PC nás odvedla od smutných myšlenek a monotonní klikání na ERP (Enterprise Resource Planning Systems) nám celkem přišlo vhod. Čtvrtek je pro mne nejkratším školním dnem - mám jen od 9:55 do 11:25, potom obídek a děj se co chceš. 

Dneska si pro nás moje spolubydlící připravila prezentaci o svojí zemi - Portugalsku. Všichni jsme si mysleli, že to bude nuda, ale shlédli jsme připravený filmík skoro bez mrknutí oka. Proč se mi poslední dobou zdá, že všechny ostatní země jsou hezčí než ČR? Ne, že bych neměla naše srdíčko Evropy ráda, ale.... :)

Dnes si chceme půjčit nějaké knihy a učebnice, které nám přijdou vhod při samostudiu - máme ho naplánováno až až - samozřejmě že ne z naší iniciativy. V knihovně je útulno, klídek a prohrabávání knížkama nás baví. Nakonec si půjčujeme nějaké učebnice na jazyky, něco o Finsku v kostce a já si přidávám nějaké fantasy. Uvidíme, jestli budu schopná číst v angličtině takový "román" :) 

Poznámka: Nemysleli jste si, že najdete ve finské knihovně něco v českém jazyce, že ne... ;)

Protože jsme pilné studentky, musíme si pořídit také nějaké desky a sešity, že ano. Inu papírnictví - také krásné místo k prohrabávání všelijakých drobností, titěrností, hračiček a všeho možného - nejvíce mne ale ohromila jedna věc... BUBLIFUK! Zítra si ho musím jít koupit :) Dnes by mi asi nestačily penízky :) Zlobí mi nožka, a tak se pomalu dokulhávám do svého domečku - dneska žádná pohybová aktivita nebude.

Po příchodu domů usedám ke stolu a pečlivě si přepisuji poznámky, které jsem si udělala ve škole na cáry papírů. Tak - šikulka Leník. Pro dnešek už nic páchat nebudu a nechám se ukolíbat nějakým hezkým filmem...

PS:Download mam šílenej!!! Taham film i 8 hodin! Já chudinka malinká.... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat