pondělí 26. září 2011

Kokkola sweet Kokkola

Ehmm... Zmínka o tom, že jsem hned po návratu ze Stockholmu do Kokkoly upadla do bezvědomí, nebyla zase tak moc pravdivá... Hned vysvětlím proč.

Jistě jsem se zmiňovala o mém odjezdu do Stockholmu a o poslední "food" párty v našem apartmánu kvůli mojí spolubydlící, která odjížděla domů v ten samý den, co my do Švédska. Její příslib, že vše poklidí, protože má hodně času, bohužel nebyl vyplněn... Inu... Stručně a jasně... Náš apartmán byl zanesený prázdnými PET lahvemi, plechovkami a lahvemi od piva, směsí chipsů různého druhu nejen na stole položené, spoustou zbytků jídla a různými jinými nepopsatelnými věcmi, které mi doslova rostly před očima a ze směti zelenkavých barev, které se vyskytovaly skoro všude, na mě mávaly malé potvůrky, které se šťastně vyvíjely. Velebnosti... Facka, kterou jsem dostala po tom, co jsem otevřela dveře od našeho apartmánu, byla neskutečná... Nedokážu ani milionem slov popsat, jak neskutečný mix "smradů" se tam vyskytoval.... Panenko skákavá... Jen jsem si to pondělí ráno sundala boty, utekla do svého pokoje, zavřela za sebou pevně dveře, ujistila se, že do mého pokoje nic nepronikne a teprve poté jsem zaklapla dekly. Haha :-D

Inu - 4 dny nechat zbytky všeho, co zbylo po párty po 15ti lidech, ležet ladem...Už nikdy nedopustím!!! :-D :-D

Vzhledem k tomu, že do školy jsem ráno nešla, dokolíbala jsem se alespoň na další hodinu, která byla od 11:25 a užívala jsem si čerstvého "školního vzduchu" až do 4 hodin odpoledne.... Se znechucením jsem se vrátila domů a nejméně do půl 11té večer jsem drhla, škrábala, mydlila, omývala a bůh ví co ještě dělala s každičkým koutem apartmánu a veškerým nádobím... To, že jsem se u toho zapotila, myslím, že nemusím zmiňovat :)

Po těžké práci jsem byla nucena do půlnoci dokončit úkol z English writing skills, což byla celkem dřina... Ale přece jen jsem si ještě dopřála film na dobrou noc a s rozmočenými tlapkami se vrtoším v postýlce a jen přemýšlím nad tím, jaké to teď asi bude, když nikdo nebude obývat vedlejší pokoj... Neuslyším chrastit nikoho jiného klíče v zámku... Nebudu nikoho po ránu potkávat u snídaně...

Žádné komentáře:

Okomentovat